Titi's Bt.

Lázadó Liliom táncol a vitorlarúdon, miközben a viharos kalózkodások emlékét őrző hajó lágyan ringatózik az érzelmek tengerén. Tündérünk végre boldog.

Friss topikok

Linkblog

A 25-ös nap

2010.02.26. 04:07

szerző: sushi7

Ma nem alszunk. Szerelmemmel így döntöttünk. Ő pókerezik, miközben ezeket a sorokat írom. A sishában mézes dohány füstöl, a tévében a téli olimpia megy, hasalok a nászágyon és már most érzem a fejemben azt a jellegzetes nyomást, amit a nem-alvás szokott előhozni.

Nem kelünk mostanában korán. Igazából mióta együtt élünk, nem kelünk korán. Viszont későn alszunk el és későn kelünk. És mégis létezünk.

Pont így volt ez ma délelőtt is, mikor vizes hajjal, játszóruciban, fürdőből kijövet fogtam kezet a mumussal, szerelmem ex-nejével, s néztem az arcán az idegtől piros stressz-foltokat, amik a hírre, hogy összeházasodunk, még erősebben előjöttek.

Sosem bírtam, ha direkt módon irányítani akartak. Aki erre adja a fejét, szedje össze magát és csinálja okosan. Ravaszul. Jólesően. Hisz nőből vagyok én is, ráadásul szerintem igen jófajta állományból származtatva, s minden vágyam, hogy a kiválasztott férfi irányítson. Itt ez a kis ellentmondás szerintem direkt szexi a személyiségemben.

Ezt az irányítást rosszul viselő tulajdonságot alapul véve feldühített a telefon, hogy 2 perc és itt az ex. És ennél sokkal jobban az, hogy tényleg itt volt. Mert nem vagyok kifestve, nincs megcsinálva a hajam, nemrég keltem.. mégiscsak most jön az első benyomás.. arról már nem beszélek, hogy a volt feleség az én urammal ne lépjen kapcsolatba. Semmifélébe, ami nem a közös lakás sorsát vagy a hitelt érinti. Pláne, hogy egy újgazdag, fusztrált, mindennemű beleérzőképességet és ezzel együtt mozgó intellektust csak polcról és látásból ismerő emberről beszélek.

Ez volt a reggeli kávé kiegészítője.

Koradélután munkamegbeszélésre mentem. A megbízó, aki hetek óta arról győzköd teljes gőzzel és nagy hangon, hogy cégének én legyek az arca és szóvívője, ma azt állította, hogy modoros vagyok, a kérdéseire adott válaszaim jók, ám általánosak, s nem vagyok túl kedves. Még vele sem.

Alapjaiban ismerem a férfit, mint gyűjtőfogalmat, ismerem az okot, összerakom az okozatok mozaikjait is, de zsigereimben van a kételkedés, ami a meglátásaimat is érinti, tehát több forrásból kezdtem el információkat gyűjteni magamról, vagyis a megbízó állításainak helytállóságáról: modoros vagyok-e /összesítve nem/, kedves vagyok-e /összesítve igen, nagyon/, és a válaszaim bármire tényleg általánosak-e /összesítve nem, csakis az általánosságot megkövetelő kérdéseknél/. Ennek tükrében arra jutottam, hogy a faszi konkrétan megdugna.

Ezzel a kérdéskörrel, ami a szex munkaszerzésre történő felhasználása, már hosszú évek óta kerülök kapcsolatba: sokat agyaltam ezen, főleg akkor, amikor a nem szexelés okán hirtelen leépítették a céget, vagy derült égből becsapott a villám, ezért én munkavégzés közben hibáztam egy megbocsáthatatlanul nagyot, és kirúgtak. Na, ilyenkor gondolkodtam el azon, hogy a fene nagy büszkeségemmel hova mehetek.

Haza mindenképp.

A mai nap zárása pedig az, hogy nem alszom. Mert ez a nap nem érdemli meg a szép álmokat, a tapsot és az álmodó szuszogást.

A mai nap egyetlen jó dolga az, hogy szerelmem mellettem pókerezik a gépén, hallom, ahogy nyomogatja az egeret, főztem magunknak wellness teát, és holnap elmegyünk beszerezni az esküvőhöz szükséges hivatalos papírokat.

Ha innen nézem, ez egy nagyon jó nap volt, és nem alszom, hogy ne érjen véget. Soha már.

 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nyafnyaf.blog.hu/api/trackback/id/tr681791313

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása